FAQ

Een overzicht van de meest voorkomende vragen

Veelgestelde vragen

Verhuurt TiXiT ook scansystemen?

Onze modulaire aanpak houdt in dat u ook enkel voor de on-site scanning bij ons terecht kan.

U kan dus perfect zelf instaan voor het verzamelen en verwerken van de inschijvingen (via uw eigen website/tool) en enkel op ons beroep doen om een bevestiging (e-ticket) te verzenden en de toegangscontrole te verzorgen.

Hou er wel rekening mee dat om kwaliteitsdoeleinden er steeds één van onze superviros aanwezig zal zijn op uw evenement.

Kan ik een voorbeeld zien van een eerder gemaakt online registratiesysteem?

Ja dat kan. We geven je graag een demonstratie van onze tools tijdens een vrijblijvend gesprek.

Levert TiXiT ook de medewerkers?

Supervisor
Standaard is één supervisor aanwezig op elk evenement. Hij zorgt ervoor dat alles op technisch vlak in goede banen geleid wordt.

Hostesses / hosts
Volledig volgens onze no-nonsense 'alles kan - niets moet' aanpak kunnen wij ook zorgen voor de hosts en hostesses die ons scanning / check-in systeem bedienen.

Eigen medewerkers
Heeft u een bestaande overeenkomst of samenwerking met een hostessenbureau of verkiest u dat uw eigen medewerkers het onthaal verzorgen gebruik makend van onze tools? Geen probleem! Wij zorgen ter plaatse voor een korte opleiding.

Contacteer ons

Pontstraat 3 bus 8
3191 Boortmeerbeek
BTW BE 0822 361 347

+32 (0)15 62 15 62